Hurma Diyeti ile 1 haftada 5 kilo


Ramazan ayında hepimizin evinde bol miktarda bulunan hurma ve yoğurt ya da ayran ile 1 hafta gibi kısa bir sürede 5 kilo zayıflayabileceğinizi biliyor muydunuz?  #Tavsiyeevinde #BloggerlarlaRamazanaHosgeldin etkinliğinde Hurmacınız'dan hediye edilen hurmalarım ile uzun zamandır duyduğum hurma diyetini deneyeyim dedim. Hurmanın tok tutucu özelliğini duymuştum ancak birebir denemediğim için emin değildim. Denedim, gördüm ve inanın müthiş tok kalıyorsunuz hurma sayesinde. O nedenle bu diyeti yapmak isteyen arkadaşlar çekinmeden bir şans verebilirler.

Hurma diyetinin yapılışını okuduğunuzda gözünüz korkmasın. Zor gibi görünen ancak hurmanın kan şekeri düşüren ve tok tutan özelliği sayesinde çok kolaylaşan bir diyet bu. 21 gün yapılabilir denilse de ben 7 gün yapmanızı öneriyorum. Elbette sağlık probleminiz varsa mutlaka öncesinde doktor onayı alın. Tek yönlü gibi görünen diyet aslında hurma ve yoğurtta mevcut mineral ve vitaminlerle sizi halsiz bırakmıyor. Diyet sırasında 7 gün boyunca her gün sabah 7 hurma+ 1 kase yağsız yoğurt ya da ayran, öğlen 7 hurma+ 1 kase yağsız yoğurt ve akşam 7 hurma+ 1 kase yağsız yoğurt tüketiyorsunuz . Bol su, şekersiz çay ya da kahve ve yeşil çay serbest. Ben gün içerisine dağıttım öğünleri daha kolay oldu. Şuan 2. günümdeyim ve 2 kiloya veda ettim. Deneyenlerin yorumlarını bekliyorum :)

             İnstagram hesabımı takibe aldınız mı?

Etiketler: , , , , , ,