#syafroditeventi sponsorlar 1- Schwarzkopf Osis

#syafroditeventi geride kaldı. Şimdi yüzümde hoş bir tebessümle buluşma yazılarını, yorumlarını okuyorum. Katılan herkesi çok sevdim ve en kısa zamanda tekrarlamak istiyorum :)
Daha önce bu yazımda sponsorlara genel bir bakış atalım demiştim şimdi sponsor ürünlerimize zoom yapalım ne dersiniz? Schwarzkopf buluşmamıza Osis ürünleri ile katıldı. Schwarzkopf, büyük bir incelik göstererek buluşma öncesi hepimizin saç tipini belirleyip isteğimize özel ürünleri belirlemişlerdi.  Markamızın incelikleri bunlarla sınırlı kalmadı ve Marka Yöneticisi Emre Karaca ile Teknik konularda bilgi vermek üzere Gökhan Bey aramıza katıldılar. Ürünlerin nasıl kullanıldığına dair bilgiler veren Gökhan Bey'e ayrıca teşekkür ediyorum. Etkinlikte bana isteğim doğrultusunda Sparkler Parlaklık spreyi hediye edildi.  Schwarzkopf'a tekrar teşekkür ediyorum.

Kişiye özel hediyelerimiz :)



Benim ürünüm çok severek kullanmaya başladım bile :)

Sparkler Parlaklık spreyi etkisi:
Anında parlaklık.

Yararları
·         Saçtaki düğümleri çözmeye yardımcı.
·         Anında hafif sonlandırma.
·         Hafif şekillendirme.
·         Saça ağırlık vermeyen formül.

Uygulama
·         Kuru saça yaklaşık 30cm mesafeden uygulayın.
·         Kısa püskürtmelerle uygulayın.
·         Şekillendirmeyi her zamanki gibi sonlandırın.
·         Ürünün saça daha kolay dağılması ve doğal görünnmesi
icin spreyi püskürtürken Schwarzkopf İyonik Saç Kurutucuyu kullanın.
·         Kalın ve sert saçta duğumleri çözmek için nemli saça
uygulama yapın.

Etiketler: , , , , ,