SüperFresh Frambuazlı Cheesecake ile bir dilim kaçamak

Herkese güzel ve keyifli bir günden merhaba. Beni takip edenler bilir her zaman diyet önerileri, zayıflatan kürler ya da egzersiz ve bakım önerileri ile sizlerle oluyorum ama bugün farklı bir gün. Hani lezzetli bir kaçamağa asla hayır diyemeyeceğimiz günlerden biri. Bu duruma içten içe sevinmiyorum değil :)
Biz Mini ile tam bir frambuazlı cheesecake tutkunuyuz. Kutlanmaya değer bir şey bulduğumuzda ya da bulmak için kendimize bahaneler aradığımızda hemen bir tane alır, mumlar yakar ve neşeli bir sohbet eşliğinde koca bir dilim Frambuazlı cheesecake indiririz midemize ve mutlu oluruz.  Şimdi ise bu kutlamaları 4 kişi yapıyor olmak bizi daha mutlu ediyor. Mini ve bana bugün eşim ve dünyalar tatlısı kızı Berfin eşlik edecek.  Bilmeyenler için söyleyeyim ben yeni evlendim . Berfin, yeni yaşamımda yanımda olan meleklerden biri ve bugün onun yeni yaşını kutlayacağız. Kendisine Watsons'tan yaşına uygun çok güzel bir bakım seti yaptık. Başka bir yazıda paylaşacağım aldıklarımı. (Deodorant, oje, toka, sabunsuz temizleyiciler, ıslak mendiller, pembe bir makyaj çantası, dudak koruyucuları  vb....10 yaşından gün almaya başlayan tatlı bir kıza ilk bakım ürünlerini almak elbette hoşuma gitti. Berfin'e harika bir yeni yaş diliyorum :)  Bugün bizim kutlamamıza SüperFresh Frambuazlı Cheesecake eşlik edecek. Biz aile olarak yoğun kremalı yaş pastalardan pek hoşlanmadığımız için SüperFresh Frambuazlı Cheesecake imdadımıza yetişiyor. Kutuyu inceledim ama kalori değerlerini yazmamşılar. yazılması zorunlu diye biliyordum bende şaşırdım. Belkide kalori değerini görüp şok olmayalım diye bir önlemdir :) Denemek isteyenler Migros'tabn 13.95 TL'ye edinebilirler. Bu kaçamak için kendimi affediyor, ve hepinize harika bir cumartesi diliyorum. Sevgiyle kalın. 

Etiketler: , , ,