Lionesse Epilasyon Yayı kullanımı

Uzun zamandır merak ettiğim ama bir türlü cesaret edemediğim epilasyon yaylarından, Watsons raflarında görünce dayanamayıp bir tane aldım. Eve gelene kadar hala tedirginlik içerisindeydim ama çok yerinde bir alışveriş yaptığımı ilk uygulama sonrasında hemen anladım. Yeni taşındığım bölgede kuaför kıtlığı olduğu için, kuaföre gitmek için bile araçla 25 dakikalık yol katetmem gerektiği için Lionesse Epilasyon Yayı işimi kolaylaştırdı. Unutmayın bu yaylar sadece yüz için kullanılıyor. Sonuç olarak pürüzsüz bir ten elde ediyorsunuz. Watsons’tan sadece 2.90 TL’ye aldım ve şiddetle tavsiye ediyorum. Ambalajı üzerinde kullanımı çok net anlatılmıyor. 
Benim gibi almış olup, nasıl kullanması gerektiği konusunda kararsız kalanlar için videosu aşağıda


Etiketler: , , , , ,