Cilt lekelerime veda ediyorum


Eminim benim gibi cilt lekeleri ile problem yaşayan çok takipçim vardır.  Cilt lekelerimi gidermek için benim gibi her yolu deneyen var mıdır bilemem ama sanırım ben bu savaşta mutlu sona adım adım yaklaşıyorum.  Bu arada belirteyim sıfır problemli cildim son bir yılda lekelerle beni uğraştırdı. Ergenlik zamanı bile ne sivilce ne de siyah nokta derdi yaşamadım ama son 1 yıl içerisinde elmacık kemiklerimin üzerinde ve göz çevreme yakın şakak kısmında koyu renk lekeler dert oldu. irili ufaklı, koyu renk ve açık renk beni andıran lekelerimi yok etmek için hemen hemen her yola başvurdum ama çözüm alamadım. Cilt lekelerinin bir çok nedeni olabilirmiş benim küçük başbelalarımın sebebi kuaförüme göre yüze vurulan sir. Siz de yüzünüze sir uygulatıyorsanız aman diyeyim! Belli bir zaman sonra yüzümüzün ince deri olan bölgelerinde lekelenmeler meydana geliyormuş.  Ben 1 haftadır bir yol izliyorum ve her aynaya baktığımda lekelerimde küçülmeler ve renk açılmaları görüyorum. İzlediğim yolu sizlerle paylaşmak istedim.



* Yüzünüzü sabah akşam mutlaka temizleyin ve bunu alışkanlık haline getirin.
*Mecbur kalmadıkça makyaj yapmayın.
*3-4 gün arayla 1 yumurta akı ve yarım limon suyunu karıştırarak temizlenmiş cildinize sürün. Kuruyup gerilince ılık su ile yüzünüzü temizleyin. 
*Leke açıcı bir krem edinin ve düzenli olarak kullanın. Ben Q&R'dan aldığım Vitisin Leke Açıcı Kremi kullanıyorum ve çok memnun kaldım.
*Mutlaka 50 faktörlü bir güneş kremi kullanın.

Etiketler: , , , , , ,