Afrodit Buluşması #syafroditeventi- Sponsorlara genel bakış


Beni Twitter hesabımdan takip edenler bilir canım arkadaşım Biricit ile bir süredir kozmetik blogları ile buluşacağımız bir etkinlik düzenliyor ve etkinlik hazırlıklarını #syafroditeventi etiketiyle sosyal medyada paylaşıyorduk.
Geçtiğimiz pazar günü Dejavu Cafe&Bistro Bakırköy şubesinde gerçekleşen etkinlik benim adıma muhteşem geçti. Harika yazılarını severek okuduğum bloggerlar ile tanışma fırsatı buldum, 2 senedir bir türlü karşılıklı oturup kahve içemediğim Biricit ile kahve içme keyfine vardım ve harika markaları sponsorlukları ile yanımda hissettim. Benim hem katıldığım hem de düzenlediğim ilk etkinlik ama katılan arkadaşların yorumuna baktığımda bizim etkinliğimizin en bol hediyeli etkinlik olduğunu duyduğumda ayrıca mutlu oldum.  #syafroditeventi ile yazılacak çok ama çok yazı var. Bu yazım etkinlikle ilgili ilk paylaşımım. Sponsorlara genel bir bakış özelliğinde. İlerleyen günlerde tek tek sponsorlarımızı ve ürünlerini paylaşacağım. Ayrıca keyifli sohbetlerimizi ve katılan arkadaşlarımız ile ilgili yazım da yolda :) Katılan herkese çok teşekkür ediyorum . Hepinizi çok sevdim ve bunu tekrarlayalım diyorum :) 
Bakalım hangi güzel markalar sponsor olmuşlar. 


Sendeincel & Biricit ile Afrodit Etkinliği Sponsorlar
Eeose 
Harangvolgyi 
İnanır Group  
Pastel Cosmetics 
Turuncu Kasa 
İxora  
Kozmopoli  
Cyrene 
Ceres Kozmetik 
Koi Tokyo
The Body Shop 
DDF Türkiye: 
Match Cosmetics 
Schwarzkopf Professional 
Dr. Oetker 
Fulser - Krauterhoff  
Fulser- M.Asam 
Doa Kozmetik 
Dore çorap 
Alix Avien 
Mihera 
Kotex 
Molped 
Africology  
Huncalife  
CityBeauty Güzellik Merkezi  
Anne Bebek Dergisi 
Eyüp Sabri Tuncer
Filiz makarna 
Nestle Nesfit  
Panel Kırtasiye  
By Ivan 
Saatiniyarat  
Becel 
Dejavu Cafe&Bistro     

Etiketler: , , , ,