Göbek eriten kürü denedim

Bugün sizlerle harika bir kürün etkilerini ve bu kür ile ilgili deneyimlerimi paylaşacağım.  Günde 500 gram verdiren yoğurtlu kür olarak bilinen bu kürü daha önce bu yazımda paylaşmıştım. Oldukça ilgimi çeken  yoğurtlu kürü denemeye karar verdim ve bugün 2. günüm. Bunu deneyecek herkesin çook mutlu olacağından eminim. 
Günde 500 gram vereceğim umuduyla başladığım kür bana ilk gün 1.600 gram, ikinci gün ise 700 gram vermeme sebep oldu. Üstelik egzersiz yapamadım. Neredeyse 5 avuç çekirdek yedim. Şimdi benim gibi denemek isteyenlere kürümüzün detaylarını paylaşayım. Kürün olmazsa olmazı kullandığımız yoğurdun yağsız olması. Sabah, öğle ve akşam yemeklerden 30 dakika kadar önce yoğurtlu karışımın tüketilmesi ve yemeklerde abartmamak. Şimdi napıyoruz 2 çorba kaşığı yağsız yoğurda 1 çay kaşığı zerdeçal, 1 çay kaşığı zencefil, 1 çay kaşığı toz tarçın koyup karıştırıyoruz ve afiyetle olmasada yiyoruz. Tadı tam bir felaket ve özellikle ilk gün ağzınızda kötü bir tat  hissediyorsunuz. Mideniz çok hassassa asla denemeyin çünkü midede hafif bir yanma hissi uyandıırıyor. Gün içerisinde su içemeyenler için artı bir yön bol bol su içmek istiyorsunuz. Bu arada unutmadan söyleyeyim ben bu kürü yaparken 1'er bardak tarçın çayı ve mısır püsküllü kiraz saplı çay içtim. Deneyen herkesten yorum bekliyorum :)  

İnstagram hesabımı takibe aldınız mı? @sendeincelblog

Etiketler: , , , , , , , ,